
GEORGE JONASSON
PARTNER /
KONCEPT & INNEHÅLL
Hur ett innehåll identifieras, kreeras och genomförs. Hur en organisation för det ser ut, och hur processen dit fungerar, är kärnan i det som George arbetat med, drivs av och har en breddkunskap i.
Från internationella storkonferenser på flertalet kontinenter, till OS, till idrottsevenemangen – internationella arrangörerna i förbunden till företagsgalor, näringslivskonferenser, scenkonstframträdanden, museiinvigningar och platsutveckling både lokalt och regionalt.
Att stötta, nöta och blöta kärnan i innehållet och presentationen av det tillsammans med de som driver idén har han en djup förståelse av och tonträffhet i.

LISA NILSSON
PARTNER /
STRATEGI & KOMMUNIKATION
Hur man hittar rätt väg vidare i innehåll, produktion, kommunikation och organisation. Det navigerar och identifierar Lisa. Ser mönstren, strukturerar upplägg därefter och hittar nycklarna till det som blir ett innehåll som fungerar med den verklighet du har.
Hon framkallar bilderna som gör att du kommer vidare, i organisation och innehåll. De som skapar rätt ekonomiska, attityds- och upplevelseeffekter som du vill åt.
Med en förståelse för effektmål i kommunikation i nationella och internationella evenemang och kampanjer, erfarenheten att driva PR- och kommunikationsbyrå med särskild inriktning mot evenemang, publik och knivigt kluriga frågeställningar och att vara med och skapa systematik för det praktiska arbetet, i ett företag som idag är börsnoterat.

DAVID PERSSON
PARTNER /
INNEHÅLL & STAGE PERFORMANCE
Hur hittar man rätt med sin publik, hur når budskap fram. På vilket sätt kan man stötta, strukturera och jobba fram sin scenperson och de presentatörer och ambassadörer som ska förmedla innehållet?
David har arbetat framför, med, för, tillsammans med publik sedan han gjorde sina första magitrick som barn.
Som moderator, inspiratör, kreatör har han använt alla år på scenen för att stötta kunder i att bli sitt bästa jag när det gäller.